♦♠♦بــــــــه رســـــــــــم ♣♥♠♥دل♥♠♥ ♣غمگیــــــــــنمـــ♦♠♦

  • Cougar

    ♠♠♠ـــــFaz Sanginـــــ♠♠♠

  • Lions

    ♠♠♠ـــــFaz Sanginـــــ♠♠♠

  • Snowalker

    ♠♠♠ـــــFaz Sanginـــــ♠♠♠

  • Howling

    ♠♠♠ـــــFaz Sanginـــــ♠♠♠

  • Sunbathing

    ♠♠♠ـــــFaz Sanginـــــ♠♠♠

♠♠♠فـــــــــاز سنگـــــــــــــــیـــــــــن♠♠♠

•••!!!تــــنهــــــــــااااابــــــ◘◘◘ـــــه رســـــم ++دل ++شــــــکســـ◘◘◘ـــته ام!!!•••

♣♣♣دل نوشـــــــــته هایـــــــــی از جنـــــــ○○○ـــس تنــــــ◘◘◘ــهــــــایـــــــی

سخـــــنانــــ•••ـــی که هــــــ◘◘◘ـــیچ گــــــــاه از یـــــادهــــــا نخواد رفتـــــ•••ــــــ♣♣♣


دسته بندی :
 ♦♦♦فــــ♣♣ــــاز سنگـــــ♣♣ـــین♦♦♦

دیدگاه ها [ ۱۸ ]

عالی بود ...
هعی ...
مهدیس سپهری
عالی
سلام داداش ...
آهنگ رو با اجازت دانلود کردم ، باحال بود ... اسمش رو نمیدونستم چیه تا دانلود کنم ، اتفاقی دیدم الان ...

 البته الان روزه ام و بعدآ گوش میکنم .... خخخخ

اون وبی که سر زدین ، پروژه های تخصصی برق - الکترونیک - کنترل هستش
من خودم فارغ التحصیل کارشناسی برقم ...

اون پروژه ها هم تو مقطع کارشناسی و هم مقطع کاردانی از دانشجو ها خواسته می شه و من حدودآ 20 الی 30 تا پروژش رو گذاشتم ، ولی بعضی پروژه ها خاص هستن که براش وقت گذاشته شدن و هزینه شده ، مثل همین که شما سر زدین و نظر دادین ...

این پروژه ، خلاصش رو بگم ، ولتاژ رو اتومات براتون اندازه میگیره ...

راستی اون وبلاگ دیگتون چی همه تصویر منشوری داشت !!!! روزم رو باطل کرد خخخخخ

ممنون از نظرت ...
ممنونم ک بهم سر زدین...
شما هم با افتخار دنبال شدین:))
آهنگش جال بود ولی خیلی دردناک بود
نویسنده عشق
سلوم 
وب قشنگی داری گوگولی :-) 
شکوه شب وروز
اوخی
الهی 
من خودم دل شکستم

وحالا 2برابرش دارند دل من رو میشکنند

دنیاداره مکافاته
یادت نره
داداش رضا وبت حرف نداره.راستی متن عکس پروفایلت فوووووووووووق العاده قشنگه♥♥♥♥♥.راضی باش گذاشتم تو پستام.
مثه من باش...
دلم شکست!به تاوانش هرچی دل باشه میشکنم...
اهنگوخیلیییییییی دوووووووووووس
کروکودیل نیمه فمنیست
take it easy
یه گرگ همیشه تنها زندگی میکنه ... همیشه
من دلم پاکه ...
😖

ب خدا توکل کنین به خدا...
شیارهایِ مغزِ من
بی شک در جایی دیگر سرنوشت یادمان خواهد اورد
من تو سرنوشتم دل کسی رو نشکستم که ناوانش رو بدم اما بدجور دلمو شکستن.....
مـــ ــ ـــ ـهــ ـــ ــــ ـــســ ـــ ــــ ــا ...
:|
دلم گرفت رفیق
خدایا بیا اندکی منصف باشیم مگرتودنیایت را میدهی به کسی که من دنیایم رابدهم به دیگری..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی