♦♠♦بــــــــه رســـــــــــم ♣♥♠♥دل♥♠♥ ♣غمگیــــــــــنمـــ♦♠♦

  • Cougar

    ♠♠♠ـــــFaz Sanginـــــ♠♠♠

  • Lions

    ♠♠♠ـــــFaz Sanginـــــ♠♠♠

  • Snowalker

    ♠♠♠ـــــFaz Sanginـــــ♠♠♠

  • Howling

    ♠♠♠ـــــFaz Sanginـــــ♠♠♠

  • Sunbathing

    ♠♠♠ـــــFaz Sanginـــــ♠♠♠

♣♣♣مــگه زنده بودم ارزشمو فهمیدیــ♣♣♣

#مــامــانم،ملافم قرمز بود چرا سفیـد شده؟!
#بالشـــــم مثہ پنبہ بود چرا سنگ شده؟!
#بابا تو ڪہ میدونے من از تاریڪے میترسم...!
چرا لامـــــپا رو روشن نڪردے؟!
#مگہ داره بارون میاد؟!
چرا همـــــہ جا بوے خـــــاڪ میـده؟!
#من ڪه دیروز حموم بودم چرا منو شـــــستن؟!
#رفیــــــــــق؟!
چرا گریہ میڪنی؟!
آروم باش... #مگہ زنده بودم‌،ارزشمو فهمیدی؟


دسته بندی :
 ♦♦مــــــ♣♣♣ـــــرگ♦♦ ♦♦♦رفـــــــــ♣♣♣ــــتــــــن♦♦

دیدگاه ها [ ۲ ]

اوووووهووووم
بله تا زنده هستیم باید قدر همو بدونیم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی