♦♠♦بــــــــه رســـــــــــم ♣♥♠♥دل♥♠♥ ♣غمگیــــــــــنمـــ♦♠♦

  • Cougar

    ♠♠♠ـــــFaz Sanginـــــ♠♠♠

  • Lions

    ♠♠♠ـــــFaz Sanginـــــ♠♠♠

  • Snowalker

    ♠♠♠ـــــFaz Sanginـــــ♠♠♠

  • Howling

    ♠♠♠ـــــFaz Sanginـــــ♠♠♠

  • Sunbathing

    ♠♠♠ـــــFaz Sanginـــــ♠♠♠

♣♣♣هــــرچی باشــم خودممـــ♣♣♣

هِی..!!
خوووب 👂گوش کنْ👂…
👋ﻣـــــــﯿﺘﻮﻧم مث خیلیا " ﻟـــﺎﺷﯽ ﺑﺎﺷم "👋
👫ﺑﺎ " ﻫَــــــــﻤﻪ ﺑﺎﺷَـــم "👫
👈ﻭﻟﯽ ...
ﺗﺮﺟــــﯿﺢ ﻣــــﯿﺪم✔️
👆ﻣﻐﺮﻭﺭ ﺑﺎﺷم و ﺑﺎ 💏" ﯾﻪ ﻧـــﻔﺮ " 💏 ﺑﺎﺷَـــم.👆
🙋من جورى زندگى میکنم که بعد از مرگم نگن ❌لاشى بود...❌
بگن 👈👈 کاشکى بود...👉👉
بعله اینجوریاس..✔️
✓غرورِ✓ من 🍵کاسه ی آشِ🍵 ننت نیس
که بزنی ⚡️ بشکووونی⚡️ بگم دفع بلا بود..
ببین منوووو...
♡ لنگه ی منو ♡
تو 🌏 دنیا 🌏که «هییییییییچ»...!!!
💥تو 💤 خوابتم 💤نمیتونی پیدا کنی...💥
👈مـــــَـــــن..👉
⇐اگه دشمن نداشتم باید به قدرت خودم شک میکردم...!!!! ⇒
🚼کوچولو..🚼
پشت سرم 📄داستان📄 نساز...‼️
قاطی کنم 📚کتاااب قصه ات 📚میکنم...
درسته 👩عکسم👩 کاوره هیشکی ❌نیست❌...
اما 📝 text هام 📝تو پست خییییلیا ¤ چشم گیره¤...😉
نصف آفریقا رو من 🎨 سیااااه 🎨 کردم...
پس زغالتو بنداز اونور نیم وجبی..😋
❌شاخ نیسم..❌
❌ناب نیسم..❌
❌تک نیسم‌..❌
❌اعصاب ندارم..❌
اما هرچی هم باشم یه 📰نسخه اصل 📰 از خودمم
📜کپیِ 📜کسی نیسم✔️😋

دیدگاه ها [ ۰ ]
هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی