♦♠♦بــــــــه رســـــــــــم ♣♥♠♥دل♥♠♥ ♣غمگیــــــــــنمـــ♦♠♦

  • Cougar

    ♠♠♠ـــــFaz Sanginـــــ♠♠♠

  • Lions

    ♠♠♠ـــــFaz Sanginـــــ♠♠♠

  • Snowalker

    ♠♠♠ـــــFaz Sanginـــــ♠♠♠

  • Howling

    ♠♠♠ـــــFaz Sanginـــــ♠♠♠

  • Sunbathing

    ♠♠♠ـــــFaz Sanginـــــ♠♠♠

♣♣♣خدا چرا من؟؟؟♣♣♣

سلام عزیزم..
♡سلام....
حالتــــــــــ خوبہ؟؟؟
♡میبینے کہ خوبم عالیمــــــــــ
عزیزم میشه برام سرگذشتتو بگے؟؟؟؟
♡از چی بگم؟؟؟؟
چرا اینجوری شدی؟؟؟
♡هہ............باشہ میگه.....
بچہ ها آماده اید؟؟؟دوربین آماده اس؟؟؟؟
عزیزم تو آماده اے؟؟؟؟
‌♡اره آماده ام
شروع... ‌☆☆☆☆☆ اولش کہ دیدمشـــــ ✔️هیچ حسے بہش نداشتم
یہ چڹ وقتے
★ گذشٺــــــــــ  بہم گفٺـــــ
✔️ دوست دارمــــــــــ  منم بہش گفتمــــــــــ دوسٺ دارم........
گفت عاشقتمــــــــــ
منم بهشــــــــــ ★گفتم........
یہ مدتے گذشت ڪہ بہ خودموݧ اومدم دیدیم بدوݧ هم میــــــــــــــــــــمیریم
بہم قول داد ڪہ تا آخرشــــــــــ میمونہ منہ لعنتے هم باور کردم........
اما......
اما چے عزیزم؟؟؟
الان تنهاتــــــــــ گذاشتہ؟؟؟
الان تنہایے؟؟؟؟
♡نہ تنہا نیستم من و غمش و یادش همیشہ باهمیم
بازم تعریف ڪن برام چیشد ڪہ تنہات گذاشت؟؟
♡وقتے فهمیــــــــــد
جونمــــــــــم براش میدم عوض شد
من بخـــــاطر اوݧ اینجورے شدم
اما اوݧ هیچوقتــــــــــ نفہمید ■
■رفٺ و تنہام گذاشتــــــــــ

دسته بندی :
 ♦♦♦تــــــنهــا♣♣♣یــــی♦♦♦ ♦♦♦تــــلخ تر♣♣♣از تلـــــــــخ♦♦ ♣♣♣سنگــــــ♣♣♣ـــیـــن♣♣♣

دیدگاه ها [ ۱ ]

raha ــــــــ
یک عمر به خدا دروغ گفتم و خدا هیچ گاه به خاطر دروغ هایم مرا تنبیه نکرد.

می توانست، اما رسوایم نساخت و مرا مورد قضاوت قرار نداد.

هر آن چه گفتم باور کرد و هر بهانه ای آوردم پذیرفت.

هر چه خواستم عطا کرد و هرگاه خواندمش حاضر شد.

اما من هرگز حرف خدا را باور نکردم! وعده هایش را شنیدم اما نپذیرفتم.

چشم هایم را بستم تا خدا را نبینم و گوش هایم را نیز، تا صدای خدا را نشنوم.

من از خدا گریختم بی خبر از آن که خدا با من و در من بود.

می خواستم کاخ آرزوهایم را آن طور که دلم می خواهد بسازم

نه آن گونه که خدا می خواهد. به همین دلیل اغلب ساخته هایم ویران شد

اما او هرگز مرا تنها نگذاشت....

فقط کافی بود از من رو برگرداند....

ان وقت ....

هیچ وقت از رحمت خدا نا امید نشید...

او تنها کسیه که همیشه هست....



با تشکر فراوان...

رها
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی