♦♠♦بــــــــه رســـــــــــم ♣♥♠♥دل♥♠♥ ♣غمگیــــــــــنمـــ♦♠♦

  • Cougar

    ♠♠♠ـــــFaz Sanginـــــ♠♠♠

  • Lions

    ♠♠♠ـــــFaz Sanginـــــ♠♠♠

  • Snowalker

    ♠♠♠ـــــFaz Sanginـــــ♠♠♠

  • Howling

    ♠♠♠ـــــFaz Sanginـــــ♠♠♠

  • Sunbathing

    ♠♠♠ـــــFaz Sanginـــــ♠♠♠

♣♣♣بغـــض لعنتــی♣♣♣

دلم میخواهد
 یڪ نفر محڪم بزند زیر گوشم❗️
دلیلش مهم نیست...
فقط بشڪند این "بـــغـــض" لعنتے...

دسته بندی :
 ♦♦♦غــــ♣ـــــم♦♦♦

دیدگاه ها [ ۶ ]

عالی بود
برف هم نمیاد
تا شاید از غم هایم کم شود
خیلی قشنگ بود واقعا...لایک
زوج مهندس
خیلی درک میکنم این روزها..
ولی مال من شکست...راحت تر شدم...
زوج مهندس
خیلی درک میکنم این روزها..
ولی مال من شکست...راحت تر شدم...
♠Mãh§â♣ ...
شَپَلَققققققق :/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی